Friday, November 30, 2012

Blenderingu


Šiandien sėdau prie blenderio. Po tiek laiko vėl noras užbėgo 3D prisimint. Paskutinį syk prie 3d krapščiausi paskutiniais studijų metais- tuomet dar  naudojausi 2010-ų max'o versija. Labiausiai  užsiknisdavau su UV map'o unwrap'iniu. Gerai, kad suradau unwrela ir flatiron plug-in'us, kurie labai palengvino pragariškus unwrapinimo vakarus. Kitiem matyt geriau sekas dirbt su maxu dirbt, man tai totali katastrofa budavo kai tutorialą atlikus viskas pavykdavo  tik 1 iš 10 kartų tai belikdavo pasiųst nahren tą maksą su visom neaiškenybėm. Buvau  įpratęs prie max'o  interfeiso, blenderį sutikau su kreiva mina, bet kai pradėjau mokytis  tai galvojau AFIGIET kai geruma: interfeisas super patogus, viskas matoma, galimą labai paprastai custome'izuot ir vis sužinant kažką naujo sekdavo palaiminga emocija triuškinanti prie makso patirtas  kančias. Blenderis tai kaip 3D besimokantiems vaikams ar kažkas panašaus > viskas  yra jame ko reik: modeliavimas, sclupt'inimas, texturų paišymas, video montavimas, 3D trackinimas, game-engine'as ir t.t. Labai nuvertinęs buvau blenderį 3dmax'o atžvilgiu. O dar buvau atsisiuntės 2012 maxą pasimėgint. Pamatęs unwrapinimo tutorialus, kad "patobulėjo" tik apsijuokiau iš naujų nesąmonių pvz. žymint seam'us kur  mesh'ą reiks kirpt iš vienos pusės matosi mėlynas seem'o žimėjimas iš kitos ne, prizoom'inus matos, atzoominus ne. Tai taip ir svarstai ar pataikei pažymėt, ar pažymėjai, o šeip netaip sužymėjus vėl tas pats su unwrapinimo tutorialais 1/10 :D nu tai nežinau čia kaip su youtube'o atnaujinimais totalus gaidys. Labai džiaugiuosi blenderiu, kad ir kuo jis "lėvesnis" už kitas 3D programas naudosiuos būtent juo.

No comments:

Post a Comment